Älskar när solen skiner!!

Idag är det så underbart väder ;), så när jag var i a6 så hade jag på mig min älskade svarta skinnjacka =D. Jag frös ingenting det var ju suveränt =D. Älskar när det är så fint väder längtar bara till sommar för min moster ska komma de ska sova över hos oss sen ska vi följa med de hem sen sak vi sova hos de ;) längtar så mycket efter det. Förr förra sommaren var vi stockholm där min moster bor alltså hon som ska sova hos oss på sommaren vi badade och grillade korv och jag kommer ihåg att det var en fredag då fikade vi som typ mys :) och massa andra saker gjorde vi det var så himla roligt :P. Min moster har en man och han heter Abbod de har 2 barn den största dottern heter Klaudia och hon går i 4:an och hennes lillebror heter Josef och han är 5 eller 6 år. Han är så gullig :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0