Är hemma själv !

Nämen tjena är det inte mina underbara läsare :P♥
Idag var jag i skolan usch idag på morgonen hemma brände jag mig i mitt finger med plattong det gjorde sjukt ont. Idag i skolan hade vi bild som vi alltid har på måndagar vi grejade med lera man kan forma de till exempel till ett hjärta eller en boll sen göra prickor sen kan man ha sina pennor jag tror jag gjorde 10 hål på min boll för jag räknade sen blev det 10 stycken :P. Jag gjorde två hjärtan och en boll med hål som man kan lägga pennor i ;) de blev fina i den första hjärtat jag gjorde skrev jag inuti Eminem sen det andra hjärtat skrev jag ingenting på :D. Nästa måndag kommer vi att måla de ;). Vi hade grammatik idag i skolan också så tråkigt vi gjorde knappast ingenting, jag har precis ätit hemma :P. Jag är själv hemma det är så tråkigt jag brukar vara hemma själv en stund tills min mamma eller mina syskon kommer hem :) det är lugnt att vara hemma själv fast det är tråkigt. Hejdå bloggen :) vi hörs senare eller imorgon jag kanske bloggar senare :P.
Det var inte sånna hjäran jag gjorde med lera jag bara la in den bilden :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0