Är med min habibi Sheena♥♥♥ :)

Tjulululu :)
Jag är med min underbara Sheena vi är hos mig och vi kanske ska ut för att det börjar bli mörkt :P. Vi har lyssnat på musik de bästa musiken typ =D. Min och mammas favorit program har börjat fast har inte sätt den idag så ska se den imorgon på tv det brukar komma repris så det är ju bra ;). Jag har på mig min älskade skinnjacka på mig inne orkar inte ta av mig den jag vet är en liten latis =).
Vi var ute innan med ni vet att Sheena älskar att vara ute ;), jag har en duktig bästis som orkar vara ute skit länge inte ens jag orkar ni vet att jag älskar mest att vara inne men älskar att vara ute också =).
Jag och sheena bjuder på en hjärtbild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0