Ätit chips och popcorn

Har ätit chips och popcorn precis nyss så nu är min mage glad att den har ätit chips och popcorn nu säger den mums vad gott silvia äter ne skoja haha =), det var inte mycket i chipspåsen :(, får skylla mig själv som har ätit av det som var i påsen brukar äta lite grann sen spara till nästa gång jag blir sugen :P.
Samtidigt som jag och mamma åt chips och popcorn tittade vi på ett program som vi brukar göra varje dag ;). Åh längtar tills på lördag vi ska ju till min moster och grilla och min morbror ska dit också :P, jag längtar också tills på söndag då ska vi ju till min morbror efter när vi är där kanske några timmar eller så då ska vi tillsammans med de åka till min moster, älskar min morbrors bil så snygg =D, älskar när han skjutsar oss någon stans och hans fru kör bra med =). På söndag ska jag ju ta på mig mina underbara kläder som mamma köpte till mig den där svartvita korta tröjan från ginatricot ska ha på mig svart linne under fast den svarta linnet har mamma inte köpt i ginatricot fast den svartvita har hon köpt i ginatricot :). Jag har laggt upp den korta svartvita tröjan på två inlägg förrut äsch får väll visa den igen då så ni vet vilken ;). Nu så ska jag njuta av musik som jag älskar det är det bästa som man kan göra när man inte har något att göra :P.
Har en likadan sån fast rosa med fast ska ha på mig den svartvita som är på bilden har jag tänkt mig =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0