Duktig flicka!!

Det glömde jag säga att idag var jag en duktigt flicka damsugade alla rum och städade mitt älskade rum ;), jag hatar att städa fast gillar att städa bara mitt rum för att det är inte så smutsigt ;). Lyssnar på musik det gör jag typ varje dag så det är ingen nyhet :P, jag lyssnar på Katy Perry E.T ft Kanye West låten är skit bra =D. Yes Sheena och Shelly har äntligen skaffat comviq kompis nu kan jag sms med de ibland ;). Fick reda på det idag när jag var i huskvarna Shellt skickade ett sms och sa hej silvia och att hon har fått comviq kompis och hon sa något mer orkar inte säga allt :).
Katy Perry så gut så på låten som jag lyssnar på nu ( Katy Perry - E.T. ft Kanye West

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0