Hoppas det blir en underbar dag i skolan imorgon :)

Neeej skolan imorgon ^^ , hoppas vi gör något roligt som jag gillar att göra i skolan :P. Skoldagarna brukar vara tråkiga ibland det gillar inte jag det gillar kanske inte ni heller :). Yes imorgon börjar den filmen jag gillar :) fast kanalen kanske går bort för den skulle det men venne när de ska byta till något annat så jag kanske inte kommer kunna titta på min älskade film ;(, fast hoppas man kan titta på datorn ska titta för mamma gillar den också ;). Men hoppas inte att sidan ger virus asså den sidan man kan titta på den filmen jag älskar. Jag köpte comviq kompis idag för min tar slut idag eller imorgon, jag tror att min comviq kompis tar slut imorgon för har i alla fall inte fått sms av comviq att den är slut :P. Jahapp jag hade inte så mycket att skriva om men jag har i alla fall gjort tre inlägg idag ;). Hejdå!♥
Comviq men den ser nt ut så där men jag la bara in den för det brukar vara sånt märke på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0