Idag kommer min kusin till oss hon ska sova över :)!

Hellu !! :)
Jag kom hem nyss från bassängen jag är så trött vill bara gå och lägga mig men kommer inte kunna sova sen. Sen så kanske min kusin kommer och sover hos oss för hon kan inte ta bussen hem för det inte finns bussar som åker till henne efter hon slutar jobbet venne vart hon skulle ta bussen hon heter Natalie hon är 19 år tror jag. Mamma håller på och gör ris och ska äta ris och bacon mums så gott. Sen efter ville mamma att jag skulle göra en soppa som jag har visat mamma hon gillade den man skalar potatis och kär de sen tar man lök och gör de i små bitar och buljong :) jag tycker den är jätte god också :P. Idag är det ju fredag äntligen :P sen på kvällen ska jag och min familj ha familjemys som vi brukade ha på fredagar ;). Men vi hörs senare hejdå alla sötnosar :P.
Bacon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0