Igår när jag var med sheena !

Hej på er !!
Igår var jag med Sheena och vi var ute med en som heter Elin vi körde passningar med sheenas boll det var roligt :P. Sen ville Elin ha dricka så jag och Sheena hämtade det med men jag tog två kakor med :). Sen såg vi en som heter Vincent han är 3 år tror jag han känner också Elin hon är 3 eller 4 år kommer inte ihåg. Jag och Sheena frågade Elin om hon gillade Vincent så sa hon ne så sa vi okej sen frågade vi Vincent om han gillar Elin så sa han aa jag och sheena skrattade :D. Vincent har en lillebror kommer inte ihåg vad han hette han ville pussa och krama Elin haha :P. Sen efter en stund skulle Elin in sen sa sheena att hon också skulle in då gick jag med in när jag var hemma tog jag tuggummi :P.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0