Jag och mamma har varit hos min moster :P

Tjaba tjena :D
Idag har jag och mamma inte varit i a6 som jag och mamma skulle göra fast vi ville inte vi var där igår. Jag och mamma åt i mc donalds jag åt hamburgare en vanlig venne vad den heter mamma brukar ba säga en vanlig hamburgare sen drack jag fanta exotic och stor pommes :D och sen åkte vi till min moster sen var min morbrors fru där och hennes barn och min mosters barn var där också. Vi kom typ nyss :P. Jag har gjort min berättelse som vi skulle göra ska lämna in den vecka 14 det är ju nu så ska lämna tillbaka den imorgon ;). Fan ska öva tre glosor jag brukar göra typ tre på måndag och två på tisdag och så. Bye ♥ vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0