Jag ska ta bort nagglacket

Hejsan svejsan =)
Jag och mamma och min storasyster var i stan nyss det var ganska så fina kläder vill ha allt fast såklart så kostar det mycket är ingen bank :P, skulle önska att man kunde köpa allt man vill ha =D. Ska lyssna på musik på youtube :), ska ta bort nagglacket som jag gjorde förra gången när jag gjorde samma färg som min mobil lite av det har gått bort så ska ta bort hela istället har jag tänkt det ska jag göra alldeles strax :P. Älskar min bror bara ibland då :P, idag var han skit snäll mot mig på morgonen han hjälpte mig med bloggen ser ni att jag har ändrat bakrund till typ roslila aktigt och där vid texten bytte jag till vit och där det står slm.blogg.se där har jag också till vit ;), tack brorsan =D. När vi skulle till stan så lyssnade jag på musik på min mobil hade mina hörlurar med mig =). När vi var i en affär som jag aldrig har sätt förr så gick vi in och tittade där det var ganska fint där och provrummet vad skiiiit snyggt typ som disco fast inte musik då det var det inte fast det skulle jag önska ;). Affären heter Monki :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0