Kollade igår på fotboll :D

Jag ska snart kolla på mitt favorit program fan att det bara kommer ut på torsdagar :(, det kommer ut på tvn men idag är det torsdag och då ska jag kolla.... eller måste :D. Igår kollade jag lite på fotboll mot fc barcelona och Real Madrid och FC barcelona vann ;), messi är bäst på fotboll xD♥. Jag börjar gilla lite fotboll hatade fotboll förut hur trög var jag hehe det är ju roligt :P, nu så har min hjärna öppnat ne skoja haha =D. Åh vill åka till vidablick igen!! =), hoppas vi åker dit igen någon gång med skolan det var skit roligt :D, ändå om jag inte klättrade gjorde de andra sakerna som vi skulle göra före vi skulle klättra på de två olika klätter ställen det var roligt :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0