Kom nyss hem!!

Tjena alla bloggläsare =), idag var jag i skolan vi hade idrott och det var utegympa som igår det var sådär på idrotten det var ganska så kallt :(, vi hade engelska idag det gick bra :P. Jag kom precis hem jag gick med Cindy hem hon har en blogg också den heter http://supergirlcindy.bloggplatsen.se/. Yes var inte hemma själv idag mamma var hemma hatar vara hemma själv hehe, min morbrors fru ringde och sa att de kommer kanske idag eller på söndag hoppas idag då har jag något roligt och göra vara med den sötisen Laura min morbrors dotter så söt hon är =D. Imorgon ska vi till vidablick med skolan förutom killarna då de åkte dit förra gången skrev ju det på ett inlägg ;), vi kommer åka i två minibussar man får inte ta med sig sin mobil fan ville ta med mig den och lyssna på musik =). Man får inte ta med pengar heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0