Körde uno :)

Hej på er :)
Jag körde uno med min storasyster jag är fan bra på det ju jag vann henne många gånger :P. Hon är också bra på uno fast vann henne :). Förra veckan tror jag det var så körde jag med min bror omg kunde fan inte vinna han, han är för svår :), jag vann han bara en gång men resten vann han :(. Aja vann i alla fall min storasyster många gånger ;). Idag ska vi i familjen åka till kyrkan i huskvarna, min moster som bor i huskvarna ska dit med och hennes barn fast inte just alla de är 7 barn jag vet för många skulle inte vilja ha så många sån tur att jag inte var med i deras familj skulle ha fått huvudvärk fan haha =). Min moster som bor i helsingborg har kommit igår så hon ska till den kyrkan också hon är hos min moster som bor i huskvarna hon som bor i helsingborg har 3 barn hon har 2 sönder de är stora de är något med 26 eller 27 tror jag, jag vet bara att de är något med 20 och hennes dotter är 20 år hon bor inte med hennes familj hon bor i Amerika hon studerar hon ska bli något kommer inte ihåg vad hon skulle bli. Men hennes två bröder bor hemma =D. Vi ska åka till huskvarna kyrkan klockan 14.00 =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0