Längtar tills imorgon

Åh längtar så himla mycket tills imorgon då är ju det dags att se mina två mostrar och typ folk omkring mig som till exempel min älskade mamma känner de är typ främlingar och vissa kommer pussa mig och sånt bara för att de känner min morsa, mammas kusin har en fru och hon pussade mig och jag hade aldrig sätt henne ens mammas kusin är en kille mamma har många kusiner =). Åh det kommer bli så roligt =D, vi kommer att grilla med skit många kommer komma har jag hört :D. Vet ni vad jag längtar efter med ? jag längtar tills det blir söndag också då ska vi till min morbror och sen med hans barn och fru ska vi åka till min moster vet inte vad vi kommer göra kommer att ta på mig de nya kläderna den svartvita tröjan som jag visade för några dagar sen :P. Ska ta på mig fina kläder imorgon med ;). Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0