Påsk snart ;).

Idag i skolan hade vi idrott, sista skoldagen hade vi träslöjd yes är klar med min spegel fick hjälp av några kompisar och lite hjälp av han som jobbar i träslöjden han heter Per Ove Gunnar. Jag komer typ precis hem =D, jag sitter och målar klart bilden som vi fick av Lena sysljdsläraren igår när vi hade bild efter man blev klar fick man måla en påsk bild eller någon hade redan målat kyckling och sånt så vi fick välja vilken färg vi ville måla på bilden :P. Snart är det ju "påsk" yes har köpt fina kläder som jag visade på ett inlägg den korta tröjan den är svartvit jag ska ha ett svart eller vit linne under, mode nu för tiden har jag märkt haha ;). Jag har en helt rosa också fast vill ha den svartvita :).

Min bror orkade inte göra bakrundsbilden på bloggen igår så det blir inget ;(, jag vet inte hur man gör :(. Men kanske någon gång kommer jag fatta hur man gör då lägger jag in bakrundsbild på bloggen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0