Pussat min kusin laura många gånger ;)

Hellu :), min morbror och hans fru och hans barn är här och min moster och hennes son är här de andra barnen kommer snart min morbrors dotter som heter Laura sitter bredvid mig hon är så söööt :P, pussade henne många gånger så många pussar fick hon ;). Min mamma har gjort mat till de har redan ätit fast inte maten mamma har gjort utan jag åt kebabtallrik ;). Min morbrors son och min mosters son vill att min bror ska komma hem de brukar vara med han och sitta vid datorn fast min bror är inte hemma han är ute med vänner =D. Ska göra något annat kanske så får Laura några pussar till åh hennes kinder älskar jag ;)♥ men hörs sen ska lägga några bilder på kläder jag tycker är fina fast inte just alla men några blir bra ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0