Shoppade lite idag ;)

Hej !!
Jag har varit i a6 nu jag kom hem nyss jag köpte ett svart vit linne från HM och nagellack som är samma färg som min mobil och ett genomskinligt som är vit det genomskinliga vita ska jag lägga först sen ska jag lägga den rosa färgen :P. De två nagellacken köpte jag i lindex och så köpte jag senses tuggummi från pressbyrån och så köpte jag halsband med kors från urochpenn älskar kors älskar jesus det klart han är bäst♥♥ och ett läppstift som lukar fanta från kappahl den är röd. Jag köpte en nalle som hade en rosa tröja på sig det stog världens bästa mamma jag köpte den för jag skulle ge den till mamma hon fyller år 1 maj så jag slipper köpa det sen ;). Jag åt också i mc donalds mums gott ;), jag var där med en som heter My :). Vi hörs sen mina älskade bloggläsare♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0