Ska äta kebabtallrik :)!

Hejhej!!
Jag är hemma själv hatar vara hemma själv det är så tråkigt men datorn ger mig sällskap :), jag tittade precis på isabelle stömbergs blogg :P men nu vet jag inte vad jag ska göra det blir så typ var ända dag. Sen sa jag till mamma att jag ville äta kebabtallrik mums :D, jag är inne på msn och chattar med en som är så himla snäll ;). Men ska snart logga ut från msn natalie är på jobbet jag vet inte när hon kommer så mamma kanske ska laga maten när hon kommer tror jag :). men så jobbigt mamma kommer säkert be mig att gå ner till pizzarian och köpa kebabsås för vi brukar lägga det när vi gör kebabtallrik :P om mamma ens gör kebabtallrik för natalie sa igår att hon inte gillar det jag ba vaaa ofta du inte gillar kebabtallrik det är skit gott :P. Igår när jag sov så drömde jag haha trodde att det var på riktigt kommer inte ihåg vad jag drömde om. Mamma har kommit hem nu med min storasyster de var och handlade mat :). Min storasyster vill sitta nu så ska ge henne datorn orkar inte sitta mer. Jag kanske gör ett till inlägg senare :) Hejdå gullisar ;)♥.
Isabelle stömberg! hennes blogg heter http://werun.nyheter24.se/isabelles/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0