Ska sälja majblommor :).

Tjena
Jag har inte övat glosorna ska göra det senare brukar göra de typ efter en film jag tittar på klockan 20.30 sen efter när den är slut brukar jag göra "engelska glosor" det är lätt som en plätt får de i huvudet jättefort ;). Jag har varit inne på msn och chattat med tiepamandahh hon som har blogg och en annan fast han har inte blogg :). Idag i skolan har min lärare pratat om "majblommor" som vi ska sälja hon sa att det är bara om vi vill sälja annars behöver vi inte. Jag ska sälja jag har gjort det en gång förr också jag fick ganska mycket och lite fick jag av de pengarna jag säljde man får lite av det man har säljt det beror på hur mycket man har säljt :P. Vi kommer att få de på torsdag :), men det är fubbigt bara för att 3an aldrig har säljt så ska de få väskorna med majblommorna vi vill också ha väskan den är bättre än påsar, vår syslöjdslärare sa att vi kommer få påsar hon ska ska ta hand om det hon ska se till att alla i vår skola ska få majblommor bara de som vill sälja :). Detta året är majblommorna rosa och grön tror jag det var jag har hört det i alla fall =D.
2011 års majblommaÅrets majblomma 2011 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0