Ska ta bussen 12.37

Hejhej bloggen !!

Jag ska till a6 igen med någon ;), jag ska köpa rosa nagellack exakt samma färg som min älskade mobil :P. Jag ska äta i mc donalds med som jag brukar göra omg jag har märkt att jag äter ganska mycket i mc donalds nu för tiden haha men det ska man ju inte göra.
Jag lyssnar på trick trick welcome 2 detroit ft Eminem ;). Jag ska ta på mig snart för ska ta bussen 12.37 sen är jag framme 12.52, men ska blogga sen när jag kommer hem då ska jag skriva lite vad vi gjorde i a6 och vad jag köpte ;). Bye ♥


D etroit f. Eminem

Kommentarer
Postat av: Pellestella

Excellent site. It was pleasant to me.

2012-01-12 @ 08:28:20
URL: http://pellestella.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0