Varit ute idag!!


Hejsan!

Jag var ute med Ata, Edina, och Hiwi jag var ute med med de innan, det är jättefint väder så därför är jag ute mycket idag. Mamma nagglackade mig klockan 17.03 det blev fint :P. Det torkade klockan 17.12 alltså nagglacket, jag la först den där ljusrosan och sedan den genomskinliga vita. När jag och Ata, Edina och Hiwi hade ingenting att göra så vi gick till Madde hon var ute och hon hoppade på sin studsmatta hon var med Hannah, vi fick hoppa på hennes studsmatta fasr jag gjorde inte det för jag inte ville. Sen kom Sheena och Shelly de hoppade på Maddes studsmatta med. Sen gick jag hem och åt en pannkaka med sylt och glass mums =D. Sen efter några minuter när jag var klar med pannkakan så kom Shelly och frågade mig om vi kunde gå till kiosken och köpa en stor cola jag sa okej med vem ska vi gå med hon sa Sheena så vi gick ner till kiosken och köpte det. Hon som jobbade där frågade om vi gillar lakris jag och Shelly sa aa men sheena hatar det så jag och Shelly fick typ en mellan burk med lakrits godis. Jag smakade en det var så gott =D. Sheena smakade en fast sen spottade hon ut det hon ba åå vad äckligt jag och Shelly ba ne det är gott :). Sen när vi var framme hem så hoppade vi hopprep som vi brukar göra ibland :D. sen gick Shelly in så jag och Sheena gick ner till gungorna och gungade lite. Sen började det bli kallare. Jag skrev ett extra inlägg med det här men jag ville blogga 4 gånger idag :P. Bye bloggen♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0