Påsk mat i skolan.

Så nu har min bror och hans kompis åkt till något som heter game haven det ligger i stan man sitter vid datorn och spelar nått venne har aldrig varit inne där det är bara för killar. Jag har kollat lite på bloggar som jag brukar göra behöver inte ens säga det för jag gör det varje dag =D. Jag ska kanske sen sälja majblommor med Sheena. Ska kolla sen om min älskade bästis Sheena är hemma så vi kan sälja majblommor :P. Vissa säger att majblommorna vi har nu har vi haft förrut ni kanske vet om det är sant mina läsare vet allt tror jag i alla fall ;). Äntligen hade profil idag har ju syslöjd och jag hållde på med min nalle den blev så jävla ful ville ba kasta den min syslöjdslärare ba nej den är jätte fin när jag sa att den blev skit ful jag tänkte så här öh ingen smak eller :P. Idag i skolan fick vi påskmat det fick vi igår också, typ samma mat som när det är jul då brukar vi få några maträtter vi åt idag hade vi på julen också i skolan.

Bilder på de gamla majblomorna. Ni har ju sätt de som är nu har visat det på ett inlägg :P. Så ville visa er de gamla hur de såg ut ;). Yes nu har vi påsklov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0