Förlåt för jag bara gör lite inlägg nu för tiden. ska bli bättre på det som innan.

Halloj :D
Igår var jag ute med Sheena och Shelly de plingde på mig och sa snälla Silvia kom ut det är skit varmt ute jag sa okej jag kommer ut, bara för det var så varmt ute så tog jag på mig min skinnjacka hade den på sommaren har inte tagit på mig den från sommaren. Mamma köpte den i bokbok för 500 :- den är svart den passar mig vilken tur :P för jag älskar den :D. Vi körde hopprep det var roligt :), sen gick vi ner till ner till centrum sen efter några minuter skulle vi hem sen på vägen hem såg vi madde det var jag och sheena och Elin som gick ner till centrum. Madde går i samma klass som mig och sheena. Madde
Igår var jag ute med Sheena och Shelly de plingde på mig och sa snälla Silvia kom ut det är skit varmt ute jag sa okej jag kommer ut, bara för det var så varmt ute så tog jag på mig min skinnjacka hade den på sommaren har inte tagit på mig den från sommaren. Mamma köpte den i bokbok för 500 :- den är svart den passar mig vilken tur :P för jag älskar den :D. Vi körde hopprep det var roligt :), sen gick vi ner till ner till centrum sen efter några minuter skulle vi hem sen på vägen hem såg vi madde det var jag och sheena och Elin som gick ner till centrum. Madde går i samma klass som mig och sheena. Madde och hennes mamma och pappa skulle ut med hennes två små hundar de är så söta men madde ville vara med oss istället för gå en runda med hennes mamma och pappa och hundarna så vi var en stund vi var i våran gård. Madde bor ganska nära oss :P, Förlåt för jag inte skrev detta igår men jag hann inte skriva detta därför gjorde jag inget inlägg till. Jag ber så mycket om ursäkt för jag bara gjorde två inlägg nu för tiden, men ska bli så som jag var innan att jag gör tre inlägg på bloggen :P. Jag och mamma gick till ortopeden idag de skulle titta lite. Hejdå vi hörs :). Jag har inte suttit något idag så därför gjorde jag bara ett inlägg jag gör tre imorgon lovar har ändå studiedag imorgon ;)
Den liknar lite den skinnjackan jag har :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0