Vi var hos min moster :D

Jag hade jätte roligt hos min moster jag var ganska mycket med min morbrors dotter hon är 5 eller 6 år hon är så söt :P, hon har tjocka kiner fast inte så tjocka men lite det är så gulligt älskar när små barn har det =). Vi grillade kött, kycklingfile och kebab jag åt de 3 sorterna en av varje vissa ba ät mer jag ba ne men det var så himla gott :). Imorgon ska vi vakna tidigt ska platta håret sen ta på mig de kläderna som jag har tjatat om den svartvita tröjan som är kort ska ha på mit svart linne under sen ska vi äta frukost sen ska vi till kyrkan som ligger nära centrum typ =) sen efter när kyrkan är slut ska vi hem mamma ska göra ris och kycklingfile och sås kurrisås mums det är så gott =D, sen efter det ska vi till min morbror sen efter när vi har varit där ska jag och min familj och min morbrors fru och hans barn åka till min moster hon vi var idag hos ;). Jag har duschat skulle igentligen göra det igår fast fick bli idag istället så det har jag redan gjort :D. Det var ganska så många hos min moster =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0