Saker ni inte visste om mig !!

. Är kaxig ibland mot de jag hatar, hahah.
. När jag är ledsen så lyssnar jag på typ sofijah låtarna och några till.
. Jag sitter vid datorn hela tiden utan att göra något annat. Men jag sitter inte så mycket vid datorn typ. Brukar typ vara hos Edina. Eller vara ute med några men det händer inte oftast.
. Har bara tio stycken som jag kan lita på.
. Har typ mest mjukisbyxor som är puma. Och någon tjock tröja som också är märke. Men har massa sånna tröjor som är märke på.
. Skriver egna dikter. Alla i skolan vet det. Sa en dikt på scenen en gång när vi hade storsamling. Vissa ba vad bra den är haha.
. Skriver egna låtar, bara ibland när jag orkar och vill.
. Hatar dumma kompisar.
. Älskar att dansa och hitta på egna danser till en låt.
. Har rätt långt hår när jag plattar håret, har brunt hår!
. Tycker inte om Justin Bieber. Alltså.. hatar ju inte han heller. Men tycker bara inte om han. Gillar bara några av hans låtar typ bara två stycken.
. Har sätt tiepamandahh och tiepadam. Såg tiepamandahh i a6 en gång med sin pappa och sin bror. Såg tiepadam i a6 också fast inte med tiepamandahh utan han var i bikbok och jobbade.
. Jag har två kompisar som känns som systrar. De kommer känna som systrar hela tiden tills jag lämnar världen. Det är Cindy och Johanna ♥♥. Älskar alla mina vänner såklart.
Okej, nu orkar jag inte skriva mer om mig haha. Men aa.. det är rätt mycket ändå.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag orkar inte ta det..

2011-12-15 @ 16:21:28
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0