Svar på frågestunden..

Har haft frågestund jättelänge. Fast ingen har ställt frågor bara två stycken. Så tänkte svara på de nu.
sofia om Frågestund.:
1. Vad gör du på fritiden?
2. Har du någon bästa vän?
3. Hur ser ditt rum ut?
4. Hur många är ni i din klass och vad heter de?

Kram Sötis!
Svar: På fritiden så sitter jag vid datorn. Och ibland så är jag i a6 där man kan shoppa. Och ibland så är jag med mina vänner. Eller i stan. Ja jag har en bästa vän. Mitt rum det är inte så jättestort ska du bara veta haha men jag har ett svart bord lägger mina pennor där och sånt. Och så är bärbar datorn där. fast använder inte bärbar datorn så jättemycket. Utan min bror sitter vid den hela tiden. Jag har den som är i hans rum det är inte en bärbar det är en vanlig dator aa.. du fattar nog. Jag har en garderob den är vit. Och så har jag massa annat. Hur många vi är i klassen? vi är många. Orkar inte skriva vad de heter haha. Kram, tack för frågorna :).
julia om Frågestund.:
Fin blogg! Frågor:

Favoritfärg?
Favoritklädsel?
Har du djur?
Svar: Tack så mycket. Min favoritfärg är rosa och blå. Jag älskar mest klänningar och massa annat. Ja vi har två fiskar. De fiskarna kallas för guldfiskar. Vi hade tre fiskar innan men den andra dog. Tack för frågorna.


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: hiih tack så mycket :D vad gör du ikväll?

2011-12-10 @ 23:43:12
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Emma

fin blogg :)

2011-12-11 @ 14:02:46
URL: http://emmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0