Frågor och svar.

Lovar du att vara ärlig? Jepp.
Du heter? Silvia.
Smeknamn? Silvia och Soso.
Beroende av? Datorn och mobilen.
Vilka saker skulle du vilja göra om? Det är mycket det!
Vem behöver du mest just nu? Några kompisar :).
Vad tror folk om dig? Jag venne.
Stämmer det? Jag venne..
Vad får du oftast komplimanger för? Typ mina händer vissa kallar mig Barbie. De gillar mina händer haha. De tycker att de är så fina ;). Och något mer tror jag.
Brukar du skratta för dig själv? Ne.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? det säger jag inte haha.
Vem skickade smset? Mamma skickade sist ett sms.
Var bor du? Jönköping.
Hur svarar du i mobilen? Hej och ibland säger jag ha. Hahah ha säger blattar ibland. Jag är ju blatte.
Antal timmar sömn inatt? 7 och en halv timma.
När mår du bra? När jag hör på någon bra låt och är med mina vänner!
När blev du fotad av en random person senast? I don't know.
Hur känner du dig nu? Bra..
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och någon till färg.
Hade du en bra kväll igår? Japp!
Favorit dryck på morgonen? Jag dricker inget på morgonen haha. Men dricker juice ibland.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Ibland halv elva och ibland elva.
Är du blyg? Ne.
Sysslar du med någon idrott? Nepp.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske, kanske inte.
Är du bortskämd? Ne.
Vad är det värsta du vet? När någon kompis är jätte dum. Och när någon säger något man inte ens vet vad det betyder.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösar inte något. Köper typ aldrig för mina egna pengar. Det är mest morsan som slösar.
Senaste kramen du fick? Idag.
Senaste pussen du fick? Igår.
Vad behöver du just nu? Mina underbara vänner.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag vet inte.
Vad längtar du till? Julen, nyår. Och något mer.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!
En speciell dag du minns? 20 oktober.
Hur gammal är du? 12 år.
Tycker du om någon just nu? Jepp .
Samlar på? Samlar inte på något.
Gröna eller röda äppeln? Gillar båda två, mest grön.
Vem ringer/smsar du först när du är arg/ledsen? Ringer/smsar inte med någon när jag är arg/ledsen.
Vilken tid gick du upp idag? Halv 8.
Har du sovit i din egna säng inatt? Aa.
Har du strumpor på dig nu? Yes.
Vad ska du göra ikväll? Ingen aning, kanske ba kolla på tv.
Är det okej att gråta? Ja.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa någon stans, med familjen.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Ne, men jag hare ibland.
Gillar du att sova? Ibland.
Har du piercing? No.
Vill du gifta dig? Kanske.
Är du bra på att laga mat? Nja..
Gillar du att dansa? Ja.
Är du flygrädd? Inte vet jag.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass: Daim glass, sandwich och några till.
Vem är din favoritkändis? Lil Wayne, och massa andra.
Tycker du om sushi? Jag venne, har aldrig smakat.
Vad äter du helst när du ser på film? Chips och popcorn.
Bor dina föräldrar tillsammans? Gissa.
Har du tandläkarskräck? Ne.
Är du morgon eller nattmänniska? Morgon..
Vilken ögonfärg har du? Gröna!!
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Tror det.
Röker du? Never, kommer aldrig göra det.
Hur ofta tränar/motionerar du? Ska erkänna, bara ibland.
Senaste låt du hörde? Sean Paul - Got 2 luv u ft Alexis Jordan ♥♥.
Vad gör du på helgerna? Sitter vid datorn, är med Edina och är med familjen. Och ibland så är jag i stan och ibland i a6. A6 är där man kan shoppa med så ni ba vet.

Kommentarer
Postat av: clara

varför inte vara med i veckans blogg?

fin blogg förresten! :)

http://josefinclara.blogg.se

2011-12-19 @ 19:55:07
URL: http://josefinclara.blogg.se/
Postat av: sandra

Fin blogg! Läs min om att få håret att växa + att förebygga livmoderhalscancer! :)

2011-12-20 @ 16:01:46
URL: http://sndrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0