åtta låtar som min bror har hjälpt mig och ladda ner :D.

Äntligen så har jag mer låtar nu tack vare min bror som hjälpte mig. När vi åker till Göteborg så kan jag lyssna på de hur många gånger jag vill.
De låtarna min bror laddade ner till mig var de.
. the black eyed peas - just can't get enough.
. Wiz Khalifa - black and yellow.
. Chris Brown ft. Justin Bieber - next 2 you.
. Jennifer Lopez - papi.
. Don Omar - danza kuduro.
. Katy B- lights on.
. Nicola Fasano feat Pitbul - oye baby.
. Pitbull give me everything ft. Ne-Yo afrojack nayer.

Kommentarer
Postat av: Wilma :)

jätte fin blogg ! :),

jag har fototävling nu btw. Tema: sommar!

pris: en länkning av din blogg i slutet av mina inlägg i 5 dagar!

+ att den får veta alla program jag gör om mina bilder i! :)

var gärna med :)

kram!

2011-07-21 @ 13:14:48
URL: http://www.twistedlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0