Frågestunden är avslutad de frågorna fick jag :D.

Cicci- om Ställ några frågor.:
om du fick en miljon vad skulle du köpa?
Svar: Mycket men vet inte vad!
emma- Photo and a little bit of hope. om Frågestund!!:
vad tycker du om kisse? dessie ? foki ? kenza? tyra ? blondinbella? gaybloggen ? :)
Svar: tycker att foki är så fin och söt och kenza med men de andra tycker jag inte om.
Emma om Ställ några frågor.:
Fin blogg! allt bra? :)
svar: Tack så jättemycket, japp allt är bra.

Moa ([email protected]) om Frågestund!!:
Favorit bloggar?
Har du någon förebild, vem?
Vad är det bästa du vet att göra?
Var är din favoritplats?
Favoritmat?
Hur gammal är du?
Vad vill du bli då du blir stor?
Svar: tiepamandahhs blogg, zandras blogg och några till. Har ingen förebild. Resa, lyssna på musik och massa annat. Har ganska många favoritplatser som new york och göteborg och några fler. Hamburgare med pommes och potatisgratäng och några till. Jag är 12 år. Jag har tänkt och bli polis haha eller jobba på klädaffär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0