Svar

Sussane Hagerman om Var trött innan sen tvättade jag ansiktet med vatten så blev jag inte trött mer.:
Asså allvar hon har rätt skaffa kamera och ta bilder på dej då kommer mer folk och tittar på din blogg istället

Elin Ekerman om Var trött innan sen tvättade jag ansiktet med vatten så blev jag inte trött mer.:
asså din blogg är sämst för att du har inga bilder på dej det är tråkigt om man inte har bilder på sej lilla gumman skaffa kamera ;)

Svar: Jag har redan skrivit på ett inlägg en gång varför jag inte lägger bilder på mig. Själv vill jag lägga bilder på mig. Ni får väll tycka att min blogg är dålig fan ska jag annars göra läs inte min blogg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0