Fan vad synd.

Brorsan visade hur min kusin såg ut på balen vi kollade bilderna på facebook. Och mamma ville se på en som vi känner som har dött som är typ var 19 år han dog inte för länge sedan utan det var för några veckor sedan tror jag men det var iallafall nyligen. Det står typ rip simon och khaled på facebook fast det kom inte upp när vi skrev det men min bror visade mig en gång och mamma ville se det mamma visste ju redan att han dog. Han och hans kompis dog de körde för fort och sen bilen vändes sen en lastbil körde på den alltså omg vi kände bara en av de han heter Simon hans kompis hette Khaled eller nått Simons kropp var utspridna eller hur man ska säga hoppas ni fattar iallafall jag hörde av mamma att hans kropp var utspridna det hände på han mer än vad det hände på hans kompis. Ska inte blogga något mer idag men imorgon ska jag det hörs då ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0