Har blivit beroende av låten det är fest i hela huset :).

Mamma har inte ens kommit hem hon är i sjukhuset okej inget har hänt henne något men min moster har blivit bedövad vet inte varför. Det är tråkigt utan mamma hemma haha är inte van utan min mamis :). Har varit några minuter ute nyss det var jätte fint väder idag sol med bra ju ;). Har blivit beroende av låten "det är fest i hela huset" den är bra lyssnar på den nu. Det går inte ens se hur många som har besökt min blogg idag har tryckt på hjälp och läst vad som är felet. Nu vet jag vad som är felet det är så med de som har många besökare.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag har också sjungt på den låten hela dan idag ! :)

2011-06-01 @ 20:15:17
URL: http://htcgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0