Har stängt lampan fast har öppnat en annan lampa som lyser rött :).

Min moster kommer inte idag hon kommer imorgon tror jag aja iallafall jag chattar med Saga tills nu :P. Jag har stängt lampan fast har öppnat en annan som lyser rött gillar ha det så det blir mysigare då tycker jag haha. Har gjort 5 inlägg idag med denna blir det ju 6 så nu har jag visst hunnit göra iallafall mer än igår. Detta är sista inlägget för idag är verkligen jättetrött men hörs imorgon♥♥.
LAMPAN Bordslampa, röd 			                         Höjd: 29 cm Fotdiameter: 13 cm Skärmdiameter: 19 cm Sladdlängd: 200 cm

Kommentarer
Postat av: Micaela

C00l design :) kommentera min blogg och du får en länkning!! :)

2011-06-29 @ 08:22:05
URL: http://mkmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0