Ska följa med mamma och syrran och hanlda mat.

Fick ett sms innan av min kusin som går i 4:an, hon skrev att min moster och hennes dotter är hos henne och att de ska vara där i 5 dagar sen planerar de att åka till oss och min moster och min morbror, blev faktiskt jättglad älskar när de kommer men nu får vi bara hoppas att de kommer och inte säger att de inte kan eller så för det brukar vara så. Egentligen skulle vi till min moster snart fast mamma orkar inte och jag som vill dit aja. Mamma ska hanlda mat snart istället så ska följa med. Kollade vad mamma köpte det var tre olika parfymer och något mer. Diesel parfym till brorsan köpte hon, och Britney spears parfym den blåa till mig och min syrra och en grön parfym den heter typ delicious den är min och min syrras med och så fick min syrra en till sak.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0