Var med sheena vi åt chips och drack hon hade med sig cola och jag vatten.

Jag och Sheena tog med chips och dricka och jag hade med mig min sparkcykel och Sheena hade med sig sin cykel vi gick någon stans man kunde sitta och vi åt chips och drack. Jag hade med mig vatten och Sheena hade med sig cola. Sen var det en kråka eller vad den fågeln heter där vi satt den var uppe på ett träd den hållde aldrig käften Sheena sa tyst jag lovar du kommer få se på en fin sak jag började garva. Sheena är för rolig haha <3.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv:

okej vad bra att du mr bra då :)

jag mår fin fin ska åka o bada i det solande vädret :)

2011-06-16 @ 10:54:39
URL: http://poweking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0