Vi var på bio filmen var jättebra och rolig med ;).

Hej jag kom nyss vi hade så kul på bio vi kollade på Pirates of the Caribbean och jag måste bara säga den var sjukt bra och rolig med :D. Imorgon är det skolgårdsfest man får klä ut sig och så blir det något mer vi ska göra, jag tänker inte klä ut mig. När jag precis loggade in på min blogg så stog det att jag hade en ny kommentar och kolla det skrev hon tjejen hon är så snäll tycker jag :P.

Detta skrev hon

Borderline & Jag ([email protected]) om Har laggt en påse med mycket chips.:
Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst, OM du vill så får du gärna lägga till mig på bloglovin =) Fortsätt skriva som du gör...<3

Kommentarer
Postat av: william

vill också se den filmen;D;D

haha hon skrev samma sak till mig;D

2011-06-08 @ 16:00:29
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0