A6 :)

tjena bloggen :), idag så var jag i skolan vi hade so och annat efter när vi slutade så gick jag hem och min storasyster som är 15 år och min bror som är 14 år hade ingen skola idag sån tur de har :), när jag kom hem så såg jag att min brors kompis var hos oss. Sen skulle jag äta jag åt potatisgratäng älskar det :) efter jag åt bestämde mamma och jag att vi skulle till a6 där kan man köpa kläder och äta och massa andra saker :), mamma ville köpa en dammsugare vi gick och köpte det våran andra gick sönder för några veckor sedan vi har haft den gammla i ungefär 4 år tror jag. Jag gick och tittade i bikbok om de hade oversized sweater vissa kallar de för headers tröja men hade visst otur de hade de på rea så några köpte :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0