Fick så underbara kläder :)

Tjena bloggen :D, min mamma och min storasyster har kommit hem nyss från a6 och de köpte ganska mycket saker :) mamma köpte kläder till mig en blåvit tröja och en rosavit tröja och en ljusblå tröja, den som är blåvit är min den är med kortarmar xD. De andra två tröjorna är långarmar alla de tre var båda min och min storasysters men den blåvita är bara min och så köpte mamma mat ;). Jag åt potatisgratäng innan det är så himla gott :), Snart ska jag äta ris och bacon mums ;). Jahapp nu hade jag i alla fall något att göra jag var med min kompis nyss igen samma person :). Vi var hos mig och vi skrattade ganska mycket och vi gjorde ett videoklipp på min mobil haha det var roligt :) men jag tog bort den efter när vi tittade på den så jag hade inte lakt den på bloggen sorry alla läsare :(♥. Nu ska jag äta ris och bacon sen ska jag gå till min kompis som jag var med innan :) hejdå alla mina underbara läsare ♥.
Glad tecknad sol och bestick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0