Hur skoldagen har varit och ska vara med kompisar sen ;)

Hellu hellu :) idag i skolan har vi haft idrott det var roligt men vi gjorde ganska jobbiga saker. Asså jag bara undrar varför jag har så oftast ont i magen nu för tiden :(. Sen ska jag vara med sheena och shelly de är syskon och är deras kompisar och sheena är min bästis och kompis :P. Edina är min granne vi är kompisar också :P vi ska vara ute och köra fotboll så ska kanske gå ut med de sen :), ska vara i alla fall med sheena sen :). Sen ska jag vara med edina med efter jag har varit med sheena. Vi har haft träslöjd idag i skolan det var roligt :) är snart klar med min spegel yes yes yes :) så jag slipper göra den färdig sen :P. Ska nog äta mat nu för mamma har kommit hem nu :) hejdå sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0