Kan inte blogga imorgon ;(

Hejsan gullisar :), jag ville vara påminna er att imorgon kommer jag inte kunna blogga på typ hela dagen. Ska till Göteborg jag och mamma för vi ska till Silvias drottnings sjukhus ska träffa mina doktorer och göra något mer där. Sen efter när vi är färdiga i Silvias drottnings sjukhus så ska vi kanske åka till deras stan den heter nordstan man kan shoppa kläder och massa andra saker och ska äta i mc donalds älskar att äta där :P. Hinner inte ens gå till skolan ska vakna klockan 06.00 åh så jobbigt och ska göra mig i ordning sen äta frukost och sen ska jag och mamma ta bussen till juneporten där tar man till exempel tåg eller buss vi ska åka med buss som åker till Göteborg. jag och mamma kommer vara i Silvia drottnings sjukhus länge. Utan det är inte bara att jag ska träffa mina doktorer som är i Göteborg. Vi kommer att prata lite om mig och andra saker kommer att ta blodprov där med usch :(. Men jag bloggar kanske sen när jag kommer hem om jag sitter vid datorn ;), hejdå alla gullisar♥♥

Allt detta vi ska ta med oss !!
. Chips
. Kakor
. Min mobil och hörlurarna :P♥
. Fanta!!
. En klubba!!
. sen när vi är i juneporten ska mamma köpa godis till båda mig och henne från ett ställe som heter tuttifrutti mums :P♥
. Kex choklad mums :P
. Vi ska ta med oss något mer tror jag :P
Sån chips är det vi ska ha med oss och min mobil :). (Bild från google alla bilder jag har laggt in är från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0