Kom för några timmar sedan från göteborg :)

Halloj :P, kom hem för några timmar sedan från göteborg jag var så trött när jag gick upp från sängen mamma var tvungen på väcka mig ville ba sova och sova :). Vi var i drottning silvias barn och ungdomssjukhusbara en liten stund tur för ibland när vi brukar åka dit brukar vi stanna där några timmar. Vi gick runt i nordstan det var så mycket folk där inne det är jätte stort men det är roligt och vara där :D. Jag åt i mc donalds mums min favorit :P haha. Jag fick sitta i bussen i 2 timmar sen när vi skulle hem 2 timmar. Behövde inte ens gå till skolan idag gött haha men vill ju lära mig saker men så får det bli någon gång :). Imorgon måste jag gå till skolan :P hoppas det inte blir kaos i skolan i matsalen för när jag kom hem var jag med sheena hon sa du hade tur jag sa varför hon sa idag när vi skulle äta i skolan så blev dinskmaskinen sönder så vi fick ta plasttallrikar så jag hoppas att vi inte har det imorgon med :D. Ciaw vi hörs imorgon♥, förlåt för jag bara har gjort ett inlägg idag hann inte göra några till :(
Hatar äta med plasttallrikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0