Kompisar och annat xD

Hellu :), idag har jag inte gjort så mycket jag har varit med en kompis och vi gjorde inte så mycket sen gick vi till sheena och de ville gå ut men det ville inte jag. Det är så kallt men sån tur att allt snö har gått bort äntligen :D, jag har fått ont i huvudet hoppas det går bort snart :P. Igentligen tänkte jag hänga med min mamma och min storasyster till a6 men så blev det inte så som jag har tänkt mig annars skulle jag ha skrivit om det :D. Min storasyster ska köpa kläder till påsken så därför åkte mamma och hon till a6. Nu så är jag hemma med min bror det är så himla tråkigt har ingenting att göra. Glöm inte att ställa om klockan ;). Ciaw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0