Simmning och familjemys :)

Idag var jag i skolan det var roligt och vi hade engelska glosor som vi alltid har på fredagar :) jag fick alla rätt ;), sen när skolan var slut skulle jag och mamma åka och simma. Men det var bara jag som simmade mamma följde bara med :). Åh gud jag hade så ont i magen när jag och mamma skulle till simningen :(. Men sen när jag var klar med simningen hade jag inte ont mer vilken tur för jag hade verkligen jätte jätte ont värre än förra gången när jag drack te. Jag var så trött när vi tog bussen hem jag ville bara gå och lägga mig men om jag skulle ha sovit skulle jag inte kunna sova sen. Jag är fortfarande trött bara lite :D. Sen ska jag ha familjemys gott med chips och popcorn och fanta och andra goda saker ;)♥. Åh så skönt nu kan jag sova hur länge som helst :). Trevlig helg alla underbara läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0