Stuediedag den 6 april :P

Hej alla bloggläsare :)
Idag i skolan när vi skulle äta så hade vi fortfarande plasttallrikar och plastmuggar och plastgafflar men sen efter några minuter så funkade diskmaskinen vad bra :). Jag åt precis mat hemma jag åt spagetti och köttfärssås samma mat som vi fick i skolan hatar när jag får samma mat i skolan och hemma. Idag fick vi hem ett hembrev det stog att den 6 april har vi studiedag yes :) och den 15 april ska vi ha knytkalas det är så roligt och så stog det mer saker. Vi har haft knytkalas ganska många gånger när vi gick i 4:an hade vi det också :). Imorgon är det fredag yes :P på morgonen har jag profil det är roligt men ibland så är jag så trött så jag orkar inte ens göra min sak som jag håller på med :D jag håller på med en nalle med ett rosa hjärta i mitten :) jag håller på och syr ihop hjärtat i mitten så den sitter fast :). Idag fick jag och några från min klass och andra klasser sitta vid datorn och det var två lärare som sa att vi skulle det de heter Peter och Annalena det handlade om mobbning sen skulle vi svara på frågorna som stog på datorn var sin hade en dator när jag skrev så sa Peter shit silvia du skriver så snabbt :), jag sa haha aa jag vet :). Det är många som säger du skriver så snabbt :P. Hejdå gullisar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0