Tittar på en film på tv !!

Hej på er !!
Innan tittade jag och min storasyster och min bror på ana gina show på svt.se missar alltid den på tv jag och min bror gillar och titta på ana gina show :P. Nyss tittade jag på en film på tv jag och mamma och min bror det var efter när jag och min storasyster och min bror tittade på ana gina show på datorn filmen som jag tittade på är jätte bra älskar den filmen den börjar varje torsdag. Jag skulle önska att den den filmen började varje dag och på fredagar två avsnitt :P som det gör på några andra filmer :). Nu ska jag titta på hela filmen klart det var precis reklam så tänkte göra detta inlägget så länge :D, hejdå alla söta läsare :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0