Ska kanske börja på dans :)

Hej på er!!
Jag har tänkt att börja på dans men är inte helt säker så får tänka och tänka om jag ska det eller nej :P, min kompis cindy har skrivit in sig så jag kanske ska börja där hon går venne vi får väll se ;). Eller vad tycker ni om dans ? det är väll roligt? ;) älskar dansa mest att hitta på egna danser till en låt som jag älskar ;) som jag har skrivit i min profil där det står till exempel intressen och vad jag gillar och vad jag inte gillar och vidare :P. Jag lyssnade för en stund sedan på eminem åh gud älskar hans låtar de är bara för bäst tycker jag i alla fall jag venne hur ni tycker hoppas ni tycker samma som mig :)♥. Jahapp nu ska jag inte sitta vid datorn mer det börjar bli tråkigt :) men vi hörs alla underbara och söta läsare ♥♥
hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0