vad vi gjorde idag i skolan :D

halloj :P, igår skrev jag ju att min kompis edina ville ha blogg och jag skulle göra en till henne men vi gjorde det inte igår vi ska göra det idag istället om hon inte har ändrat sig :). Idag har jag varit i skolan vi hade roligt som jag brukar ha i skolan :P. På rasten i skolan hoppade några av mina kompisar hopprep jag vevade hela tiden jag ville inte vara med och hoppa. Idag i skolan hade vi engelska och bild och matte och nationella prov. På bilden var vi med syslöjdsläraren vi har alltid det med henne hon heter lena. Jag kom hem nyss från skolan :P. När jag var i klassrummet så var jag vrål hungrig min mage började kurra känndes som jag nästan skulle spy. Men vi skulle ändå till maten när jag var vrål hungrig så hade tur ;). Solen hade kommit fram idag när jag var i skolan yes xD längtar tills det blir sommar :) vi ska kanske åka till min moster i stockholm då längtar mycket tills sommaren :P antingen kommer de till oss eller så åker vi till de :). Jag har inte sätt snö på marken idag yes hatar när det snöar hoppas det inte snöar sen. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Jenne

Sv. Okej va kul :)

2011-03-28 @ 16:33:30
URL: http://daysofjenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0