Är trött!!

Har bytit om till pyamas typ nyss har på mig

. En simpsons tröja som är kort armar jag inte har haft på jättelänge saknat den =)
. Pyamas byxor som är svartvita de är ganska sköna älskar de :P

Är så trött kommer snart sova vid datorn hehe :), min storasyster sover och mamma håller på att somna så är den ända som är vaken fast är trött så ska sova nu tycker jag så imorgon är jag inte trött :D. Har skickat sms till min bror innan han svarade fort annars brukar det ta ett tag tills han svarar =D. Hejdå hörs imorgon ♥♥


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

var tvungen att kolla vilket inlägg du kommeterade..nästan fyra år gamalt..glömt att jag suktade efter den hihi..har nog ahft 3 telefoner till sen dess..

2011-05-06 @ 23:01:16
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0