Cindy kollade på mina bilder hon ba fan vad söt och fin du är :D.

Jag kom för länge sedan från Gränna, det var jättejätte varmt kokade fan haha. Det står att det är 27 grader varmt i jönköping okej det är jätte varmt ute med tror jag det var det iallafall när jag kom hem med Sheena :). Men ser att det blåser lite med just nu inte så bra. Hade så ont i magen för några minuter sedan fast det har jag inte nu. I Gränna köpte jag två polkagrisar för 5 kr det blev 10 kr fast betalade 20 kr för hade inte en tia men det funkar ju med fick en tia tillbaka hade ju med mig 40 kr då var ju inte en tia med så därför gav jag hon som stog i kassan en tjuga ;). Cindy kollade på mina bilder på min mobil hon ba fan vad söt och fin du är hon ba ha så istället alltså då menade hon utsläppt hår tror jag har ju alltid toffs orkar inte ha utsläppt i skolan. Men lovar ska ha vit klänning och lite brun puder på ansiktet bara lite inte mycket och utsläppt hår på skolavslutningen =D. Cindy ba du måste lägga ut bilder på dig på din blogg du är skit fin och söt jag ba nepp vill inte :). Cindy har en blogg läs den http://supergirlcindy.bloggplatsen.se/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0