Den 21 maj ska vi ha något och alla de som bor där jag bor ska till centrum...

Hejhej bloggen :P, har precis kommit hem och så klart är jag hemma själv och hatar det vill typ ha sällskap min bror hade ingen skola idag skulle önska att det var samma med mig ;). Mamma och han är i a6 tror jag eller stan mamma sa igår att hon skulle köpa hamburgare till mig och min storasyster med så inte bara min bror får =). Omg på 21 maj ska vi ha något så typ alla där jag bor ska till centrum det är typ loppis och andra saker och vi ska baka något hemma och sen får man ju pengar och med de ska vi åka till liseberg tror jag det var :). Och så ska vi ta med typ grejor/leksaker för att sälja det. vi fick en lapp om det och om vi ska sälja står det så här på lappen (anmäl er genast på torsdag den 19 maj om ni ska vara med). Det står mer men orka skriva just allt :D. Hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0